maandag 17 juni 2013

Magnolia Shabby Chic Summer Collection - Eiffel Tower & Butterfly Dreams Collection - Happy Spring Tilda

Het kleuren van de Magnolia stempels lukt me aardig,
maar een kaart ervan maken vind ik moeilijk en daarmee niet leuk om te doen.
Als je mij een beetje kent dan weet je dat ik niet rust
voordat ik ook dat weer onder de knie heb...
Samantha van de blog Cards Colours & Sam is zo lief geweest
om mij op weg te helpen en vertelde haar ervaringen in een mega mail.
Bedankt Samantha!

Best goed gelukt toch?!

Gift Card Juli-Anne - Magnolia Stamp 2008 & 2011 Shabby Chic Summer Collection - Eiffel Tower & Butterfly Dreams Collection - Happy Spring Tilda

 Mijn dochter Juli-Anne ging met school naar Parijs.

Gift Card Juli-Anne - Magnolia Stamp 2008 & 2011 Shabby Chic Summer Collection - Eiffel Tower & Butterfly Dreams Collection - Happy Spring Tilda Back

5 opmerkingen:

  1. Nou, ik vind voor iemand die het niet leuk vind om te doen, aardig gelukt.....En je kan zoveel inspiratie opdoen bij mede bloggers.......[hint hint].Hahaha
    Al met al een heel lief kaartje, groetjes van Martine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha wat lief om mij te noemen maar ik ben het met Martine eens. Voor iemand die het niet leuk vindt om een kaart te maken gaat je dit goed af hoor :)
    Ik vind deze kaart mooi geworden en je Tilda springt er bijna letterlijk uit. Je hebt haar trouwens super gekleurd met die plooitjes. Erg mooi!

    groetjes, Samantha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh Margareth... volgens mij moet je in blogger even de woordverificatie uitzetten. De codes voordat je een reactie kunt publiceren zijn erg moeilijk te lezen, waardoor mensen vaak niet meer reageren op een blogpost. En dat is zonde! Ik weet zeker dat er veeeeeel meer mensen zijn die jouw kleurkunsten graag bewonderen en een complimentje zouden willen achterlaten :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaarten heb je de laatste maanden gemaakt! Ik was er even tussenuit omdat ik niks kon door mijn gebroken elleboog, but i'm back!!

    Groetjes, Priskilla

    BeantwoordenVerwijderen

Gôh wat leuk dat je op mijn blog bent gekomen
en wat lief om een berichtje achter te laten.
Wordt je ook een volger? Of ben je dat al?
Dat zou natuurlijk geweldig zijn.

Liefs,
Margareth